2013. október 21., hétfő

Második turnus- 1. nap




Kedves Olvasók!

Délelőtt megérkeztünk a tanyára, körbevezettek minket, megismertük az állatokat, elfoglaltuk a szobákat, ebédeltünk, tojáslevest és csirkepörköltet nokedlivel. Mindenki nagyon jóízűen evett. Ebéd után mindenki kidőlt. Aludtunk egy jót, majd sétáltunk egy nagyot a gyönyörű őszi mezőn, erdők, rétek, tanyák között. Miután visszaértünk, mindenki elolvasta és aláírta a munkaszerződést, beszélgettünk róla. Utána játszottunk (patkódobás dobozba, foci, karikadobás, ostorozás, stb.) A konyhaszolgálatosok előkészítették a vacsit és csináltak Zsókának szülinapi kókuszgolyót. Este megbeszéltük a napot, a holnapi programot, mindenki megkapta a próbaidős fizetését. Mindenki nagyon jól érezte ma magát, sokat nevettünk. Még tanuljuk a dolgokat, majd beleszokunk.  Niki azt mondta ma, hogy olyanok vagyunk, mint egy nagy család. Szerintem ez árulja el a legtöbbet. Egyre olyanabbak leszünk. Mindenkinek megvan a maga szerepe, egyénisége, feladata és egységben vagyunk. Tanulunk. Holnaptól kezdődik a munka. Jó éjszakát mindenkinek, holnap újra jelentkezünk!

Leírtam, hogy ki mit üzen haza, az otthoniaknak:

Blanka: Én csináltam a gombócot (kókuszgolyót). Én forgattam meg. Én hajtogattam össze a szalvétákat. 

Panni: Kristóf hiányzik. Tanya nagyon jó volt. 

Zsolti: Juhászok-juhásza visszatért a tanyára és jól érzi magát és a karikás ostor meg nem pihenhet. Örökké szeretlek Anyuci. 

Márkó: Sétáltunk ma. Konyhában dolgoztam. Én is a gombócot gyúrtam. 

Niki: Kedves Anyuék! Ma az történt velünk, hogy megérkeztünk ide a tanyára és nagyon sokat röhögtünk és jó volt a séta, a csönd a természetben. Anyunak azt üzenem, hogy nemsokára fel fogom hívni, hogy ne aggódjon értem. A vonat nagyon gyorsan ment és nagyot fékezett. Panka is megérkezett és jól van. Nagyon sok puszit küldök nektek! U.i.: Kedves Barbi! Remélem, hogy vasárnap eljössz ide, és megnézed a tanyát! 

Sanya: Hát nekem minden jó volt. Nagyon jó volt az ostorozás, aztán a lovak nevét majd meg fogom tanulni, mind a négyet, hogy hogy hívják. Minden tök jó volt a mai nap. 

Panka: Anyámnak azt üzenem, hogy puszilom és csókolom. Legyen jól, nyugodjon meg, itt vagyok, jól vagyok, Kati vigyáz rám, ennyi, kész, passz. :)

Kati: Kedves Apa, Zsuzsa, Zsiga, nagyon jó itt, jó az idő, gyönyörű a természet, jókat eszünk, nevetünk, minden percben kérdésekre válaszolok, eléggé elfáradtam, de nagyon élvezem. Péter, Jaki: jó lenne, ha itt lennétek, Sanya szeretne Péterrel íjászkodni, Jakab, meg Márkó sokat emleget, szerette volna, ha jössz (mindig említi, hogy hiányzik Jack), de még várunk egy pár évet. Hiányzol nekünk! 

Zsóka: Kedves Szüleim! Nagyon jól érzem magam itt a társaságban, Albinnal is jól érzem magam, meg a többiekkel. Ma megünnepeltük a szülinapomat is, nagyon jó volt. Nagyon hiányoztok, szeretlek benneteket nagyon. Érezzétek jól magatokat!

Rita: Csapatépítő játékok voltak ma, kirándulás a tanya körül, ennyi. Nagyon hiányzik a Gyömbér kutyus, Anya, puszild meg helyettem. És nagyon jól érzem magam, még ezt is írd oda! :)
 
Dani: Nagyon jó volt a tábor első napja, remélem a továbbiakban is jó lesz. Az idő nagyon jó volt, a kaják nagyon finomak voltak, nagyon jó a társaság, akikkel vagyunk. Nagyon örülök, hogy velük vagyok itt. 

Albin: Anya és Dia, jól érzem magamat a táborban és szeretlek benneteket!

A képek beszélnek helyettünk is:

Vonaton, a háttérben meg a madarak kísérnek bennünket, hogy mi is próbálgassuk a szárnyainkat a szárnypróba táborban: 
 Ismerkedés az állatokkal a tanyán:

 Zsoltinak viszontlátásának még az állatok is nagyon örültek:

 A szülinaposunk:

Sanya hamar jóban lett a helyiekkel
Sétálunk:



Kirándulunk:
 Ebéd:



Haletetés:


A csoport, akinek szerencsére a szemébe süt a nap:




Ostorosanya: 


Kókuszgolyókészítés:
Munkaszerződés:


Zárókör, már mindenki fáradt:




És mostanra mindenki alszik. Arról nincs kép. 
Jó éjszakát mindenkinek!



1 megjegyzés:

  1. Sokszor üdvözöl minden táborozót és a helyieket Tóth Niki!!Az állatokat a nevében is simogassátok meg:)))Puszi nektek!!Szép napokat!!

    VálaszTörlés