2015. szeptember 27., vasárnap

2015 szeptember 26. Fészekhagyó életmód tábor 6. nap

Kedves Olvasók!

Úgy indult a napunk, hogy fölkeltünk és fölöltöztünk, aztán mentünk tornázni Dórival. Utána reggeli, aztán elmentünk a szobába rendet rakni. Takarítás, söprés, felmosás, székfelpakolás, aztán asztaltörlés, szalvétahajtogatás, konyhai segítség.

Közben az egyik csoport felment Pankával a pénzről és a vásárlásról beszélgetni. Aztán az egyes csoport elment boltba és voltak konfliktusok, amiket meg kellett oldani (kifejezetten lányos téma volt, de végülis el lehet mondani, a betéten és az újságon vesztünk össze). A pizzához vettünk lisztet, sonkát és paradicsomszószt. Meg vettünk lilakáposztát, tortillát, majonézt meg fokhagymát a kebabhoz. Volt egy vicces része a vásárlásnak, elfelejtettük, hogy joghurtot kell venni, András visszament a boltba, véletlenül megkerülte a pénztárat, simán eljöhettünk volna úgy, hogy nem fizetjük ki a joghurtot, de aztán visszament.

Zsóka: Amíg a többiek játékot játszottak, addig én fölgyúrtam az egész pizza tésztát és jó puha lett.

Közben voltak olyanok, akik cipőt pucoltak. Rita elmeséli: kipucoltam a cipőket, csizmákat nedves ronggyal.

Ebéd után csendes pihenőztünk, utána beszélgettünk konfliktushelyzetekről, utána színdaraboztunk, marha jó volt, András játszotta a rossz embert, Zsolti a jó embert, K. Kriszti volt a tanárnő, Nonó az osztálytárs.

Délután társasoztunk és pizzát sütöttünk. Volt Activity, Monopoly, Szókirakó, a Mikádóval végül nem játszottunk. Közben a pizzához Zsolti reszelte a sajtot és csinálta a szószt, amibe Zsóka is egy kicsit beleavatkozott, Nonó nyújtotta a tésztát.

Most pedig itt vagyunk a vacsora után.

ÜZENETEK:

Zsóka: A Heiszer Katinak üzenek, mert a szüleim most lent vannak valahol. Kedves Kati, nagyon várlak holnap, hogy láthassalak és a babádat is, én már annyit vártam rá és holnap valóra válik. És eléggé gyönyörű baba egyébként. És nagyon finom volt a mai vacsora a pizza és a tea is jó volt, szóval ma jó napom volt.

András: Fanninak és a családomnak üzenem, hogy gyógyuljanak meg, ne legyenek betegek és Fanninak azt üzenem, hogy puszilom sokszor.

Zsolt: Kedves Anyucika! A te aranyos fiacskád, akit nagyon szeretsz, pizzamesterré avatták. Én reszeltem, én csináltam a szószt is és üzenem még a Katinak, hogy Katika a te Zsoltikád elutazott Olaszországba és csináltam pizzákat és lehet, hogy neked is hagytunk pizzát. (Nem; ÁNTSZ – a szerk.)

Nonó: Kedves Anyu, jól sikerült a pizzasütés és sok tészát gyúrtam meg nyújtottam, meg kellett segíteni a Pankáéknak. Sokszor puszil Manóka és nagyon jól érzem magam itt a táborban és jó napom volt ma, puszi, jó éjszakát.

Jakab: Kedves Kati! Azt szeretném üzenni, hogy találkozunk 4 óra felé. Ennyi!

Panni: Anyukámnak sok puszi, jó legyen, rendet raktunk a szobában és voltam a Pankánál, jó volt a pénzezés, és holnap megyek fürdeni.

Lizi: Kedves Szüleim! Katiék visznek haza és remélem ott az ajándék az ágyamon és az asztalomon is. Jaj de hiányoztok nekem, borzalmasan! Jól érzem magam, kicsit sírtam az ínyem miatt, de jobban vagyok. Szia Apa, Anya, holnap találkozunk!

Rita: Nagyon hiányoztok nekem és ma nagyon jó volt kipucolni a cipőket, azt nagyon élveztem, sokszor puszilom őket, majd hívom őket telefonon.

Petra: Holnap megyek fürdőbe Kecskemétre. Nagyon várlak már.

Niki: Sokat gondolok rád Anya! Legyen boldog.

K. Kriszti: Adrián te vagy a legjobb barátom. Apa, Anya, testvéremnek, Mamámnak sok puszit küldök, gyógyuljon meg a Mamám! Tamásnak és a cicáinak is jó egészséget kívánok! Puszilok mindenkit! Kriszti barátnőmnek sok puszit és jó egészséget küldök, küldjön nekem egy baglyot, gondoljon rám sokat és ne felejtsen el.

Blanka: Pizzát ettem és beszélgettünk pénzről. Puszi!

P. Kriszti: Drága Szüleim! Alig várom, hogy jöjjetek, holnap hajat mosok anyával és nagyon sok ölelést küldök!


István ünnepélyes keretek között kihirdeti a nap dolgozóját! Aki már volt nap dolgozója, arra nem érdemes szavazni, mert elvész a szavazat. A győztes Dani!!!! Már pörög is a youtube-ról a kívánság; Vastag Csabától és Görgényi Fruzsinától a Belehalok (Grease), amire mindenki táncra perdült.


ismerkedés a pénz értékével 

Metallicára jobban csúszik
beszélgetés a konfliktushelyzetekről és azok kezeléséről


szerepjátékozunk


játszottunk is




3 megjegyzés:

  1. Drága Fészekhagyók!
    Alig jöttünk el tőletek, máris nagyon hiányoztok! Remekül telt Veletek ez a hét, sok szép emléket gyűjtöttünk közösen! :) Remélem jól érzitek magatokat továbbra is, és nagyokat nevettek! :) Bár már a tábor felén túl vagytok, egy egész hét vár még Rátok tele nagyszerű programokkal, amihez sok sok erőt és lelkesedést kívánunk Nektek! :) Remélem a náthások gyógyulgatnak, és mindenki továbbra is fokozottan figyel az egészségére! Tudjátok, a kézmosás csodákra képes! ;) Minden fiatalnak külön- külön, és az egész segítői bandának hatalmas ölelést küldünk innen Budapestről: Maris és Panka

    VálaszTörlés
  2. Drágáim mi is szerencsésen haza érkeztünk.
    Nem volt egyszerű, vonagfa szálltunk majd 2. Megállónál Kunszentm. átszálltunk buszra egészen Soroksárig busszal jöttünk majd iét vonatra szálltunk és egészen a Keletiig jöttünk. Végre!
    Ezt csak azért íttam hogy jövő héten nézzétek meg mert lehet hogy akkor is vágány zár lesz.
    Mindenkinek kívánunk szép hetet jó munkát es tremészetesen jó szórakozást
    Puszi
    Panka (Gábor) és Marcsi

    VálaszTörlés
  3. Drágáim mi is szerencsésen haza érkeztünk.
    Nem volt egyszerű, vonagfa szálltunk majd 2. Megállónál Kunszentm. átszálltunk buszra egészen Soroksárig busszal jöttünk majd iét vonatra szálltunk és egészen a Keletiig jöttünk. Végre!
    Ezt csak azért íttam hogy jövő héten nézzétek meg mert lehet hogy akkor is vágány zár lesz.
    Mindenkinek kívánunk szép hetet jó munkát es tremészetesen jó szórakozást
    Puszi
    Panka (Gábor) és Marcsi

    VálaszTörlés