2015. október 1., csütörtök

2015. október 1. Fészekhagyó életmód tábor 11. nap

Kedves Olvasók!

Így telt a mai napunk:
Felkeltünk felöltöztünk, reggeli torna volt és utána reggeli. Majd elmentünk a városba lovaskocsival, ami nagyon jó volt, mert a lovak egymással beszélgettek, meg gyorsultak is (a vége felé).  A lovaink picit megijedtek a bábuktól, egyet faroltunk, és végülis helyrerázta Sanyi bácsi a lovakat.

A városban vásároltunk a Reálban és a piacon, édességet, újságot, zsemlét, csokit, virágot.
Aztán bementünk egy kiállításra, ahol a hangszereket ki lehetett próbálni és sok volt a suba is.

És azután elmentünk a Zöld Ászba, nagyon finom volt a leves is és a túró gombóc is. Aztán visszajöttünk a szállásra, betettük a hűtőbe a finomságokat, pihentünk és délután nekiálltunk dolgozni. Volt aki a kertben dolgozott, diót szedtünk és tobozt, a többiek zöldséget vágtak és tojásrántottát sütöttünk. Letakarítottuk az asztalokat, felmostuk a padlót, most csillog villog minden. Voltak, akik a tornácon söprögettek és pókhálóztak.

Utána volt az uzsonna, és felmentünk beszélgetni arról, hogy mire költjük a pénzünket, mire gyűjtünk, hogy mit vásároltunk a boltban. Aztán megcsináltuk a tojásrántottát, felterítettünk és vacsoráztunk és most írjuk a blogot.
Majd megválasztottuk a nap dolgozóit, akik Attila és Gabi lettek.

ÜZENETEK

Niki: Kedves Anya, jók voltak a lovak, valaki fog jönni holnap, remélem nagyon kíváncsi leszel rá, hogy ki az a meglepetés. Köszönöm, jól vagyok, ma hívlak este a nap dolgozója kihirdetése után. Annyira hazavágyom már, hogy csak na! Sok puszit küldök! Niki

Panni: Kedves Anyukám! Felkeltem, voltam tornázni, utána voltam lovaskocsival, voltam étteremben. Jól vagyok, holnapra készülök az ünnepre. Puszi

Gábor: Szia Anyu, én elvoltam ma vásárolni a Reálban, vettünk minden élelmiszert voltam lovaskocsival, és sok mindent dolgoztam, takarítottam itt a táborban. Vettem zsömlét és csokoládét.

Zsolti: Vidám napom volt, mert elmehettem az itteni skanzenbe, és csodás néprajzi dolgokat láthattam, és ezt az anyukámnak is látni kell. Szeretem a túró gombócot, amit a barátomnak, Andrásnak is köszönhetek, nála ettem először. Üdvözlöm a többi segítőket, akik nincsenek itt, de Fészekhagyósok, sok puszi nekik! És üzenem a Dórinak, hogy gondolok rá, ő az én szívemnek az egyik csücske, a másik csücske a Böbi. Pusszancs- nyusszancs

Blanka: Kedves Anya, ma boltban voltam, és elmentem a hangszereket kipróbálni. Étteremben is voltam. Puszi

Zsóka: Ma nagyon jó napom volt, és nagyon örültem a lovaskocsizásnak és nagyon vicces volt, amikor gyorsult a lovaskocsi. Nagyon finom volt a túrógombóc, meg a leves is finom volt. És mentünk a Reálba vásárolni, vettem sok mindent a boltban. És nagyon tetszett, amikor a hangszereket ki lehetett próbálni, és a visszafelé út is nagyon vicces volt. Ma tobozt meg diót szedtem. És készítettem hagymás tojásrántottát. Jól érzem  magam itt a táborban és már készülök a fogadásotokra. Sok puszi nektek! Szeretettel: Zsóka

Ibolya: Puszika, szeretlek Anyu!

Dani: Szeretlek titeket, hiányzik Fifi, szeretném látni Fifit is! puszi


P. Kriszti: Ma voltunk a városban, voltunk a Zöld Ászban, de előtte jól bevásároltam a Reálban, vettem újságot, gyümölcslét és nagyon nagy öleléseket küldök.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése